Искам да споделя какво ми се случи на мен.Преди години имах едно Типо Грантуризмо 2.0 литрово,по едно време забелязах че надвечер като включа някои консуматори като фарове или подгрев на задно стъкло или светлината за мъгла,температурата се вдигаше от 85-90 градуса на 120-130 което в началото ме притесни но вкрайна сметка се оказа лошо замасяване на акомулатора към купето.Изчистих с шкурка и воала проблема изчезна.Понякога много тъп и елементарен проблем може да причини тази малфункция,та дано и колегата си провери тази вероятност.
Известие
Collapse
No announcement yet.
температура двигател
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от radostin_ivanov Покажи съобщениеСтрелката след 90 градуса е 100 не 110(за 156) иначе и моята в задръстване си стига малко преди 100 отначало много се шашках тъй като 5 години преди 156 карам 155 2.5 и тя никога не е минавала 92 но изглежда 156 достига по висока температура.е, поне на дизелите със сигурност....
156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Не знам дали е нормално или не,но и аз съм забелязал,че градусите на таблото сравнени с тези от FES не съвпадат.При работа на място ,когато съм правил тест на моята,на таблото ми показва 90,а на програмата 101-102.Дори в една тема ,колега беше обяснил за какво е така.
Иначе за момент и на мен ми се е случвало докато карам по магситрала да ми се вдигне за около 2-3 мин температурата и после пак си се нормализира.
Веднъж точно бях купил колата - преди 4 години ,правеха ремонт на един от булевардите в Пловдив - по-точно Руски.Седях около 45 мин в задръстване и температурата започна бавно да се качва - стигна 120 градуса и спря покачването - навън беше около 40 градуса,покрай мене коли,абе страшна жега - но нито антифриз извря,нито стана нещо.А тази година за първи път и долях антофриз и то около 200-300мл,мисля,че за 4 години да загуби подобно количество е нормално.След като тръгнах за около километър температурата падна на 89 -90.Така че ми се струва докато е в зеления сектор ,колега,няма от какво да се притесняваш.Излезе ли от него,светнат ли лампички,проблем имаш тогава.Лично мое мнениеАлфа...всичко друго е компромис!
http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща
Comment
-
Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщениеНе знам дали е нормално или не,но и аз съм забелязал,че градусите на таблото сравнени с тези от FES не съвпадат.При работа на място ,когато съм правил тест на моята,на таблото ми показва 90,а на програмата 101-102.Дори в една тема ,колега беше обяснил за какво е така.
Иначе за момент и на мен ми се е случвало докато карам по магситрала да ми се вдигне за около 2-3 мин температурата и после пак си се нормализира.
Веднъж точно бях купил колата - преди 4 години ,правеха ремонт на един от булевардите в Пловдив - по-точно Руски.Седях около 45 мин в задръстване и температурата започна бавно да се качва - стигна 120 градуса и спря покачването - навън беше около 40 градуса,покрай мене коли,абе страшна жега - но нито антифриз извря,нито стана нещо.А тази година за първи път и долях антофриз и то около 200-300мл,мисля,че за 4 години да загуби подобно количество е нормално.След като тръгнах за около километър температурата падна на 89 -90.Така че ми се струва докато е в зеления сектор ,колега,няма от какво да се притесняваш.Излезе ли от него,светнат ли лампички,проблем имаш тогава.Лично мое мнение.
156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Имал съм,колега,два фиата - темпра бензин и браво дизел.При по-дълго стоене на едно място при запален двигател си вдигаха също температурата над 90.На Темпрата си спомням,че се включваше перката на 4 деления след 90,може и да греша за броя им,но определено си беше над 90.
На Бравото също,заседи си ли на едно място температурата си скачаше.
При алфата не е толкоз драстично в смисъл,че както казах трябва да поседи доста за се вдигне температурата.
Все пак и трите коли не са ми правили проблем със загряване или нещо от сорта,нито с често доливане на охладителна течност и затова казах,че според мен не е проблем.Щом италианцие са дали зелен сектор на алфата до 125 градуса явно има за какво.Алфа...всичко друго е компромис!
http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща
Comment
-
Колега, и ние сме имали по някоя и друга кола...приеми го като съвет, прегледай си охладителната система....температури с 3 цифри са индикация, че имаш проблем....пък ако си мислиш, че 125 градуса са в рамките на нормалното, съжалявам за твоите коли....иначе остави ги италианците кое са нарисували в зелено и червено...156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Аз просто си изказах мнението ,с което никой не ангажирам.И все пак никой не може да ме убеди,че при температура от около 40 градуса и работеща кола на място около 45 мин не е нормално да вдигне температура над 90 градусаАлфа...всичко друго е компромис!
http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща
Comment
-
Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщениеАз просто си изказах мнението ,с което никой не ангажирам.И все пак никой не може да ме убеди,че при температура от около 40 градуса и работеща кола на място около 45 мин не е нормално да вдигне температура над 90 градусаsigpic166 TS 2.0 1999 ГИ
Comment
-
Първоначално публикувано от radostin_ivanov Покажи съобщениеОпределил съм го 4рез диагностика заштото и аз си мислех 4е е 110 по пътя на логиката но не е,точно заради тази стрелка ходих на диагностика даже и дат4ика смених.Няма да седна да пиша глупости штото си нямам работа.Поздрави.156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Първоначално публикувано от radostin_ivanov Покажи съобщениеНека каже някои по запознат аз казвам какво съм видял на диагностика като изри4но съм питал и гледал сам така карам второ лято и редовно си стига почти до 100(чертата след 90) в задръстване и там си пуска 2 та степен на перката.
Трябва от там да идват разликите.
Дизелите, TS и v6 след 2001ва мисля имат само по 1 термодатчик.
Кофти е че намирам 2 различни информации за това при какви температури включват вентилаторите: едната версия е 92 градуса първа, 98 втора ; а другата версия е 98 първа , 103 градуса втора. Може би първото е за тези , които имат само 1 вентилатор ....
Comment
-
Ако всичко си работи нормално външната температура би трябвало да е без значение,неможе въздух от 40 градуса да не свали температура от 100 на 90,два пъти по студен е,разбира се не става мигновено. В охладителната система се долива когато има нужда само дестилирана вода -изпарява се само тя- етилен гликола не се изпарява и за собствено успокоение преди зимата антифриза се замерва на колко замръзва.Зеления или син антифриз се сменя на 50 000 км или 2-3 години оранжевия или червен на 150-200000 км. или на 4-5 години.Не бива да се смесват.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
От днес съм без катализатор и температурите при пуснат климатик не мръднаха от 90 / даже 87-88 по едно време/, трафик, 30 градуса външна. Не съм виждал други катализатори за да сравня но моя си изглежда доста запушен.
Което потвърждава товаПървоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеМоже да е помпата а може и да имаш тапа в аспуха...
Comment
Comment